Розкрито фактори впливу на розвиток сільського зеленого туризму в громадах, а саме:
наявність стратегії планування, туристичних ресурсів і транспортної доступності до них,
відповідної інфраструктури, фахівців для ведення маркетингу та інтерпретації історичних і
культурних надбань.
Детальніше їх конкретизовано в наведеній структурній схемі та
систематизовано за трьома напрямами: заохочувальні, стримувальні та потенційні.
Доведено доцільність ідентифікації на законодавчому рівні надання послуг сільського
зеленого туризму як малого підприємництва в громадах сіл, оскільки це найзручніший спосіб
створення власного бізнесу без значних капіталовкладень. Наголошено на важливості
коштів від сплати туристичного збору, які мають спрямовуватися виключно на розвиток
сільського зеленого туризму на території громади, у тому числі здійснення обліку туристів,
що дасть змогу оцінити туристичні потоки.
Ключові слова: сільський зелений туризм, підприємництво, туристичні послуги, туристичний продукт, мікробізнес.
Зворотній зв'язок