13 Квітня 2021 - Дорош А.Й.

Фактори впливу на розвиток сільського зеленого туризму як малого підприємництва в Україні

Купріянчик І.П., Дорош А.Й., Салюта В.А.

 

Розкрито фактори впливу на розвиток сільського зеленого туризму в громадах, а саме:
наявність стратегії планування, туристичних ресурсів і транспортної доступності до них,
відповідної інфраструктури, фахівців для ведення маркетингу та інтерпретації історичних і
культурних надбань.

 

Детальніше їх конкретизовано в наведеній структурній схемі та
систематизовано за трьома напрямами: заохочувальні, стримувальні та потенційні.
Доведено доцільність ідентифікації на законодавчому рівні надання послуг сільського
зеленого туризму як малого підприємництва в громадах сіл, оскільки це найзручніший спосіб
створення власного бізнесу без значних капіталовкладень. Наголошено на важливості
коштів від сплати туристичного збору, які мають спрямовуватися виключно на розвиток
сільського зеленого туризму на території громади, у тому числі здійснення обліку туристів,
що дасть змогу оцінити туристичні потоки.

 

Ключові слова: сільський зелений туризм, підприємництво, туристичні послуги, туристичний продукт, мікробізнес.

 

Читати далі

 

  • Facebook
  • Через сайт

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Записи за темою

Інституціональне забезпечення державно-приватного партнерства у сфері природокористування

Г.С. Штогрин   Читати...
Детальніше

Реалії та перспективи розвитку ринку лісових ресурсів в умовах платформної економіки

Г.С. Штогрин   Читати...
Детальніше

Екологоорієнтовані інструменти державного регулювання житлово-комунального господарства сільських територій: перспективи розвитку

Г.С. Штогрин   Читати...
Детальніше

Зворотній зв'язок